sobota, 8 grudnia 2007

Chusty 6 i dłuższe


Storchenwiege Ulli - 220pln
długość 4,6, nowa seria różne brzegi
stan idealny
dwie sztuki, prawem serii ;)

Storchenwiege Albert - 210pln
długość 4,6
stan idealny


Didymos Indio Sonnegelb- 260pln
długość 6 4,7
stan idealny, jednolicie żółte


Didymos Indio biało-czarne - 260pln
długość 6 4,7
stan idealny


Didymos Indio Rubinrot - 260pln
długość 6 4,7
stan idealny


Didymos Olaf - 250pln
długość 6 4,6
stan idealny


Strochenwiege Leo blau - 230pln
natur farbowany na niebiesko, pudrowy niebieski kolor
długość 5,2
stan bdb


Didymos Bjoern - 280pln
długość 7 5,3
stan idealny


Didymos Indio biało-czarne - 260pln
długość 6 4,6
stan idealny

Didymos Indio Natur - 260pln
długość 6 4,6
stan idealny


Didymos Olaf - 280pln
długość 7 5,2
stan idealny


Amazonas Lollipop - 150pln
długość 4,6
stan bardzo dobry

Amazonas Natur - 140pln
długość 4,6
stan bardzo dobry



Didymos Indio Ultramarin - 260pln
długość 4,6
stan bardzo dobry
2 sztuki

Didymos Nino jeansblau - 220pln
długość 6 4,6
stan bardzo dobry

Didymos Indio Smaragd - 250pln
długość 4,6
stan bardzo dobry
sa dwie sztuki




Didymos Indio biało-niebieskie - 240pln
długość 6 - 4,6
stan idealny


Didymos Katia - 240pln
długość 6 - 4,6
stan idealny



Didymos Bär blau - 280pln
długość 6 - 4,60
stan bardzo dobry, mięciutkie
instrukcja, pudełko



Didymos Eva - 290pln
długość 5,20
stan idealny
pudełko, instrukcja





Didymos Jakob - 260pln
rozmiar 7 - długość 5,20
stan idealny
pudełko, instrukcja, dvd



54 komentarze:

Anonimowy pisze...

rozumiem ze zarezerwowanie chusty to to samo jak opcja kup teraz?
kiedy bazarek bedzie uzupelniony o nowe modele,bo wszystkie wzory ktore mi sie podobaja sa juz zarezerwowane?

trzy kaczuszki pisze...

niezupełnie, wszytskie są kup teraz :)
rezrewacja oznacza, że kupujący myśli czy na pewno rozmiar/kolor jest ok

Anonimowy pisze...

proszę o rezerwację leo marine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to pisałam ja HANTI :))))

rillia pisze...

Ja poprosze i Didymos Indio rubinrot
Z tej strony rillia:)

rillia pisze...

Chciałabym jeszcze zarezerwować Storchenwiege Vicky :) Rillia:)

Anonimowy pisze...

Kasiu, zaklepuję wełenkowe Nino Natur. :-) Już nie dla mnie (chlip!!!), ale do fajnego domu pójdzie. :-)
A- i tak przy okazji: posłałam Ci maila z marnymi, bo marnymi, ale jednak propozycjami pomocy dla Sekty ;-)
Buziaki

Anonimowy pisze...

rezerwuję Storchenwiege Anna 4,75. Czy ma zaznaczony środek i krawędzie?
n_stynka

sadie frost pisze...

Bardzo prosze o rezerwacje Didymos Jan.Dziekuje

Barbara pisze...

Witam :) rezerwuję Didymos Iris...i już się kontaktuję

Anonimowy pisze...

Rezerwuję Didymos Indio Kiesel-Natur. I proszę o kontakt bo mam pytania. Maila wysyłałam ale może trafił do spamu bo w mailu linki wysyłałam.

martyna1983

Anonimowy pisze...

potwierdzam mailowa rezerwacje irisa rozm 6 z piątku - prosze o maila, bo poki co nic nie dostalam. pozdrawiam - mom2b

Anonimowy pisze...

Witam,
proszę o rezerwacje didymos katia Dł.6 oraz o informacje dot.płatnosci, wysyłki itp. w przypadku ew.zakupu( a moze zwolni sie coś z wcześniejszych rezerwacji?)
Pozdrawiam i dziękuje.

Amelka200703@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

dziń dybry tu znów hanti :) przepraszam, ale odpuszczam leosia, pooglądałam sobie z małżem foty z sieci, wolimy turkusik

Anonimowy pisze...

n_stynka ponownie - zrezygnowałam ze storcha anny 4,75. Raz jeszcze sorki za kłopot. Ale zapukam tutaj jeszcze :)
pozdrawiam
n_stynka

Anonimowy pisze...

witam , rezygnuje z rezerwacji didymosa katia,dziękuje Kasiu za wszystkie informacje i pozdrawiam.
amelka200703

Anonimowy pisze...

.....i mam nadzieję, ze w sobotę uda mi się dokonać zakupu:-)))))), pozdrawiam!!!!!!!!
amelka200703

Anonimowy pisze...

ja sie ustawiam do kolejki na storczyka vicky gdyby się ktoś rozmyślił, mogę? aniac1

rozalcia pisze...

poprosze o rezerwacje didymosa katie rozm 6(4.6)maila wysłalam wczoraj wieczorem (e.turska)

Anonimowy pisze...

Kasiu, dla mnie simonek, poproszę zarezerwować :) aniac1

bonifacy pisze...

Jakby się konopie zwolniły...

Anonimowy pisze...

Bardzo prosze o zarezerwowanie Storchenwiege Leo Marine. Juz wysylam maila:)
AniaM

Unknown pisze...

dzień dobry! Chciałabym prosić, jesli to możliwe, o zdjęcie Amazonas Lollipop na maila ewelina.kusy@gmail.com
Dziękuje i pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Gdzie i jak można zakupić ta chustę, jestem tu pierwszy raz, proszę o pomoc. Interesuje mnie :
Didymos Martin- 180pln
długość 5 4,0
stan idealny, nówka sztuka

Pozdrawiam Magda Ql

Anonimowy pisze...

Kasiu, wysłałam Ci maila,ale chyba jeszcze nie czytałaś, prosiłam byś podała mi swoje dane do przelewu, to jutro postaram się go zrobić.
pozdrawiam serdecznie,
magdalech

Anonimowy pisze...

Kasiu przelew zrobiony i maila Ci wysłałam.
magdalech

Anonimowy pisze...

Chciałabym zakupić chustę Didymos Simon dł. 4,60 ale ciągle jest w rezerwacji, jestem zdecydowana na 100% :) czy jest to możliwe? Próbowałam wysłać maila na podany adres ale daremnie wciąż wraca informacja o złym adresie, czy jest on aktualny?:) :)
Pozdrawiam
Asia K.
kochy@poczta.onet.pl

Anonimowy pisze...

Biorę Didymos Indio Smaragd - 250pln
długość 4,6
stan bardzo dobry.

Piszę maila z zamówieniem.

Pozdrawiam,
hanysek

Anonimowy pisze...

Kasiu,chusta dziś dotarła, mam nadzieję że przelew również,didek jest suuuper :)
dzięki, pozdrawiam
magdalech

Anonimowy pisze...

Kasiu tu Iwona z adresu Amelka200703@gazeta.pl
Wiem , że jestes zajęta ale proszę tylko o informację czy już robiłaś wysyłkę(przelew zrobiony 28.02, maila wysłałam; bardzo mi przykro ale nie mogę czekać na wysyłke po świetach)a dziś mamy 10.03.
Czekam na Twoje informacje co robimy.
Pozdrawiam, Iwona

trzy kaczuszki pisze...

Iwona, odpisywałam 8, jesli i dzis nie dojdzie email, podaj mi jakis niegazetowy, ok?

rillia pisze...

Kasiu, napisz kiedy moge się spodziewać chust. Zaraz minie miesiąc od rezerwacji, a ja nie mam żadnych wiadomości.
rillia

Ania pisze...

to ja chciałam zarezerwować czerwone fale dla pewnej Pani :)))
wroba

rillia pisze...

Rany... fale... Jejku, jak ja strasznie chciałabym mieć fale!!!
no szkoda... Kasiu, jakbyś kiedyś miała jeszcze czerwone fale to daj mi znać. Wyprzedam się ze wszystkiego aby je mieć.
rillia

Anonimowy pisze...

poproszę Didymos Jan - 250pln juz pisze maila
madtea

Anonimowy pisze...

Kasiu, rezerwuję Hawanę i jeszcze dwie krótkie. Te dwie zaraz wpiszę w odpowiednich komentarzach powyżej. Już piszę maila. Dzięki. Dorota N.

Anonimowy pisze...

z niecierpliwością czekam na dane do przelewu :)
madtea@op.pl
pozdr.

Anonimowy pisze...

A ja poproszę Indio ultramarine 4,6. Napisałam już maila.
n

Anonimowy pisze...

Kasiu, napisałam Ci maila, Pozdrawiam serdecznie.

Iwona
Amelka200703

Anonimowy pisze...

Kasiu, napisalam Ci maila na tlen. pozdrawiam swiatecznie.

Anonimowy pisze...

to powyzej pisalam ja -wegielek

Anonimowy pisze...

Leos natur - jeszcze tu zaklepuję, bo śni mi się ostatnio po nocach. Mam nadzieję, że jest mój.
Nudka

Anonimowy pisze...

Hej Kasiu
poproszę o rezerwację indio natur pozdrawiam niezapominajka

Anonimowy pisze...

hej Kasiu co z tym indio natur czekam na odpowiedz niezapominajka

Anonimowy pisze...

Witaj Kasiu,chcialam zapytac czy istnieje jakas szansa bys miala Didymosa Jana 5,2 m ? Pozdrawiam Magda Lech

MAGDA pisze...

bo niestety didymos 4,6 jest dla mnie za krótki ;(

Anonimowy pisze...

Pisałam już dziś na maila rano z adresu agie123, ale nie wiem czy doszedł. Bardzo proszę o rezerwację 1 szt storcha Ulli. Czy do niego jest instrukcja? Jakie są koszty wysyłki i jak długo trzeba na chustę czekać? agata

diidiianna pisze...

I ja czekam:)

diidiianna pisze...

Puk puk...czy ktoś tu jest?
Kiedy można się spodziewać aktualizacji? I nowych chust? Czekam niecierpliwie....:)

Anonimowy pisze...

Proszę o rezerwację Didymosa Simona, dł. ok. 4,6, już napisałam maila:)Monia

jula pisze...

Witam! Napisalam maila z pytaniem o Didka. Będę wdzięczna za odpowiedź. Julita

Anonimowy pisze...

czy potencjalni kupcy mogą uzyskać info kiedy bazarek będzie znów funkcjonował?
:)

Anonimowy pisze...

Witam bardzo pożądam didka indio blau lub irysa rozm 6. Czy bazarek aktualnie działa? Ew. proszę o kontakt iszymanowicz@wp.pl

Paulina Cybuch pisze...

Witam, jaki jest aktualny stan bazaku? Interesuje mnie rozm. 4,6 m podoba mi się Eva i Indio Szmaragd ... ale pewnie późno tu trafiłam...

marfinka pisze...

Witam
Czy bazarek akrualny? Poszukuję jakiegoś Indio, najchętniej już złamanego..proszę o konttakt:0