sobota, 8 grudnia 2007

Chusty 5

Storchenwiege Ulli kółkowa - 180pln
stan idealny

Didymos Indio Natur - 200pln
długośc 5 - 4,2
stan bdb

Didymos Katja - 190pln
długośc 5 - 4,2
stan bdb


Storchenwiege Anna - 190pln
długość 4,1
stan idealny



Easycare - 210pln
długość 4m
stan bdb


Didymos Indio ultramarin - 220pln
długość 5 4,2
stan bardzo dobry


Didymos Indio czarno-białe - 220pln - rezerwacja do potwierdzenia
długość 5 4,1
stan bardzo dobry

Didymos Nino Jeansblau- 190pln
długość 5 4,1
stan bardzo dobry



Didymos Olaf - 210pln
długość 5 4,1
stan bardzo dobry


Didymos Martin- 180pln
długość 5 4,0
stan idelany, nowka sztuka



Didymos Katja - 190pln
długość 4,10
stan bardzo dobry

Didymos Indio biało-niebieskie- 200pln
długość 4,20
stan bardzo dobry



Didymos Jakob - 200pln
długość 4,20
stan bardzo dobry
dwustronna, bordowo-czerwono-pomarańczowa



23 komentarze:

Ania pisze...

To dla mnie indio turkus proszę zarezerwować :))
wroba

Anonimowy pisze...

bardzo prosze o rezerwacje Indio Rubinrot- agata_t z forum chusty.info. Dziękuję i juz piszę maila:)

Anonimowy pisze...

Jezeli bedzie wolny prosze o rezerwacje indio turkus

Anonimowy pisze...

Jezeli bedzie wolny prosze o rezerwacje indio turkus
bprusek@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

Proszę o zarezerwowanie mi Lena 4.4 Dziękuje
anulkas80@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

A ja poproszę to indio kiesel-natur. I będzie żonobójstwo.
Napisałam maila.
n.

Anonimowy pisze...

nie wiem czy jest szansa na tego Indio szmaragdzik więc chciałam sie dopytać czy Nino Jeansblau jest tak samo miękka jak indio bo małż nie namawia na Nino, proszę o odp
tuczepi /moj adres: tuczepi@tlen.pl/

Anonimowy pisze...

Czy przypadkiem wraz z kolejnymi chustami nie idzie Didymos Indio czarno-białe rozm.5? Zakochana jestem w tej chuście od pierwszego wejrzenia a nowa jest strasznie droga:(
Proszę o maila:
martyna_bartnik@yahoo.com

Jeśli nie ma szans na upolowanie tej czarno-białej to zarezerwuję biało-niebieską.
Dzięki i pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Więc poproszę Didymos Indio biało-niebieskie rozm.5 tą ciemniejszą:)
Już wysłałam maila.
Jeszcze raz dzięki:)

martyna_bartnik@yahoo.com

rozalcia pisze...

prosze o rezerwacje didymos katia, maila juz wyslalam wczoraj wieczorem(e.turska) Dziękuje

Anonimowy pisze...

Witam :) tu enka12 z forum gazetowego :) BARDZO prosze o rezerwację didymosa Martina :) Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Didymos Indio Smaragd -długość 4,6 bardzo bym chciała ale nie wiem jak kupić :( prosze o kontakt
hokusik@wp.pl

Anonimowy pisze...

Hej, daj znać co z tymi didymosami, wysłałam maila. Sory, że tak męczę, ale od tej chusty uzależniona jest moja podróż a jeszcze poćwiczyć muszę;)

martyna_bartnik@yahoo.com

Anonimowy pisze...

Poproszę o rezerwację indio ultramarin 5 i już wysyłam mail.
Pozdrawiam pinaska
pinaska@o2.pl

Anonimowy pisze...

prosze o rezerwacje indio z lnem, e-mail juz poszedl
kasia (adres e-mail z gmail)

Anonimowy pisze...

Donkaczko,a który nr Easycare? I jaki kolor Indio z lnem-naturalny?

Anonimowy pisze...

Proszę o rezerwację indio cz-b
Już piszę mejla.
Justyna Eckersdorf jtorzecka@tlen.pl

Anonimowy pisze...

Proszę o rezerwację storchenwiege leo natur 4,6m
bprusek@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

Ja też ostrzę ząbki na Strochenwiege Leo natur, a tu zniknął z bazarku???
violja

Anonimowy pisze...

Jestem zainteresowana Chustą didymos Katja 4,6
czy oferta jest aktualna
jankag@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

witam,
czy zakątek działa?
interesowałaby mnie jedna z chust: indio rzmaragd, indio ultramarine lub jakieś biało-niebieskie, rozmiar 4,6 m, czy to, co widac na stronie jest aktualne?
jakie są koszty przesyłki?
poproszę o info na maila joya22@wp.pl
pozdrawiam,
Magda

Anonimowy pisze...

Wyslalam juz maile... i czekam na odpowiedz... czy chusciany zakatek dziala? Czekam na odpowiedz (msqra@poczta.onet.pl)
Monika

Poker za darmo pisze...

Superowe okrycia :P