sobota, 8 grudnia 2007

O bazarku

Stan chust opisuję dokładnie, nie naciągam faktów, ale jestem tylko człowiekiem i mogę coś przeoczyć.
Stan idealny oznacza chustę właściwie nową.
Bardzo dobry oznacza chustę widocznie używaną, czyli miękką.
Dobry oznacza chustę z widocznymi śladami używania, wyszczególnionymi w opisie, ale nie mającymi wpływu na jakość noszenia. Na razie takie chusty puszczam z powrotem na ebay, ale jeśli trafi się rzadki egzemplarz choć niedoskonały, to zostawię, ale rzetelnie go opiszę.

Wpisy będę edytować, kasując sprzedane i wstawiając nowe nabytki. Nowe chusty na początku wpisu.

Po kliknięciu w zdjęcie wyświetla się powiększenie.
Pytania i rezerwacje proszę wysyłać na email chuscianyzakatek@tlen.pl i te beda mialy pierwszeństwo - ściąganie poczty z 4 źródeł i porównywanie, kto był pierwszy lub dochodzenie, że Krycha i Stefa to ta sama osoba mocno spowalnia mi odpisywanie.

Nowości będę wywieszać w weekendy, to powinno uprościć sytuację.

Stan na dzień 25.03.

Wracam do świata i będę na bieżaco aktualizować bazarek i odisywać na emaile.
Na dziś odpisałam wszystkim, przynajmniej taką mam nadzieję, więc proszę się upomnieć jeśli kogoś pominęłam.

Nie wszyscy wiedzą, więc napiszę - nie mieszkam w Polsce, więc chusty wysyłam stadami, gdy jestem w kraju, bo wysyłka stąd kosztuje ponad 10 euro - mało opłacalnie. Choć bywam dość często, zazwyczaj raz w miesiącu, czasem trzeba uzbroić się w cierpliwość. Część chust jest w Pl i te mogą być wysłane szybko.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam, czy mozliwa będzie niebawem aktualizacja stanu chust?dziękuję i pozdrawiam
Na jaki czas są rezerwowane chusty?
amelka200703@gazeta.pl

scharon pisze...

Witam,jaka jest cena ze przesylke i jaki jest okres oczekiwania na wybranke ??
dziekuje
lara26@onet.eu

reni pisze...

jestem zainteresowana kupnem indio czarno-biale czy aktulne i jaka jest cena i stan chusty

reni pisze...

jestem zainteresowana kupnem indio cz-biale 4,6 czya aktualne

reni pisze...

moj adres mailowy renataostrowska@interia.pl

Anonimowy pisze...

Witam,
Czy indio smaragd dalej aktualne? Jeśli tak, to chcialabym kupic.
Mail: kasianowaczyk@op.pl
Pozdrawiam

bazgrolka pisze...

niestety podany e-mail nie dziala, a chetnie bym zarezerwowala chuste

Milenka pisze...

napisz czy nadal sprzedajesz chusty
jedna wpadła mi w oko, a nie działa Twój email
mój: mmilenka@op.pl

gadom pisze...

Witam!

chciałbym się dowiedzieć o możliwość zakupienia jednej z Pani chust. Chodzi mianowicie o te sztukę:

Didymos Indio Rubinrot - 260pln
długość 6 4,7
stan idealny

Zaznaczę, że nie mam konta na ebay'u więc prosiłbym o sugestię w jaki sposób mógłbym stać się szczęśliwym posiadaczem chusty. Chętnie kupię ją na allegro, albo wpłacę zaliczkę by mogła Pani wysłać do mnie chustę z płatnością przy odbiorze.
Bardzo mi zależy na dokonaniu transakcji, gdyż ma to być prezent dla mojej żony, czy może raczej synka ;)

Proszę o odpowiedź,
pozdrawiam serdecznie,

LittleBaby pisze...

Czy blog jeszcze funkcjonuje?